maisseblog

No em demanes no somriure!

[Tema: Smile
Intèrpret: Nat King Cole
Autor: Charlie Chaplin
Any: 1954]

Quasi immòbil em trobava mentrestant ell, qui tenia enfront, enfocava i apuntava amb el seu dit per fer clic. La rapidesa amb què ho feia pronosticava que la foto tampoc podria ser de molta qualitat. Com sempre que estic davant d’algú, i si el conec encara més, somreia. És més, no era un somriure forçat fins que no em va indicar allò que em demanava fer.

No somrigues, posa’t seriosa. – em va dir el fotògraf.

Aquelles paraules van inundar el meu cos com si d’un terratrèmol emocional es tractara, ja que em semblaven quasi un insult per a la meua integritat. Donada l’ordre, vaig intentar fer-ho, però crec que no vaig ser capaç, tal i com ho demanava.

En acabar, quan vaig haver de triar les fotos que després servirien per a representar la meua imatge durant els propers déu anys al meu dni, les mirava atentament, unes i altres. Era fàcil descartar-ne algunes, justament les pitjors eren aquelles on la meua cara era prou seriosa. Una seriositat forçada gens natural que, de no ser perquè em penediria haver-les triat per al dni, m’haguera volgut guardar per riure i tornar a somriure, cada vegada que les vegera de nou.

I, per fi, després d’una estona i sense dubtar-ho, vaig triar les del somriure més amable. Aquelles que m’identifiquen. I és que m’he adonat què jo, sense somriure, no sóc jo.

This entry was published on 24 de Juny de 2016 at 6:56 PM. It’s filed under "bons moments", "la vida és bella", bella, fotos, música, music, Sentiments, sentits, somni, sueño, Uncategorized, Valors, vida and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “No em demanes no somriure!

  1. Tu ets l’alegria i la vitalitat personificades. Mai deixes de somriure. 🙂

Deixa un comentari

