maisseblog

Abans d’acabar l’estiu

(Títol de la música: Somewhere over the rainbow

Película original: El Mago de Oz (1939))


Abans d’acabar l’estiu

Dilluns, senyal de començament de plans.

Esperança, de començar alguna cosa nova, encara que només siga la setmana.

Il·lusió, per afrontar-ho amb ganes.

Tranquilitat, és el propòsit que em faig cada dia, abans de perdre la calma, encara que últimament la perd molt menys.

Tinc ganes de començar el frenètic ritme de principi de curs. No pel frenètic, però sí pel ritme. Agafar ritme és bo per a tot. Quan balle, perquè així no em perd. Quan conduisc perquè significa que ja va tot en marxa. Quan cante perquè em sent agust i comence a gaudir. Quan parle o quan escric, és a dir, quan m’explique, perquè tot comença a anar sobre rodes. Com a exemple, el ritme que ha agafat este text amb este paràgraf.

L’estiu ha servit per agafar el relax necessari per començar de nou amb força. I si, l’he agafat. Estic tranquil·la, relaxada, encara que una mica nerviosa pel començament de curs. Però això també és bo per l’emoció que suposa fer coses noves i tindre experiències diferents. Em fan molta il·lusió.

Agafar un repte que em plantege m’agrada. Preparar-lo em motiva. Dur-lo avant, em dóna vida. I supose que superar-lo em donarà satisfacció i força per poder agafar un de nou.

Per això, esta setmana pretén ser una setmana de reflexió, preparació, plantejament i treball. Per deixar tot apunt, cos i ment, per començar amb força i il·lusió esta nova etapa que molt prompte comença.

Per a tots i especialment per als que esta setmana acabeu les vostres vacances, vos anime a escoltar la música que he posat perquè somieu una mica. 🙂

PD: Aprofite també l’ocasió per a felicitar a Miriam pel seu post núm. 100. A veure si m’anime i arribe jo a dos-cents, que últimament estic molt parada per a publicar perquè res em sembla suficientment bo i cada vegada sóc més exigent. Ací teniu un concurs que ha proposat Miriam al seu bloc: Sorteo “A nadie le gusta Milhouse”.

Anuncis
This entry was published on 25 d'Agost de 2014 at 11:10 AM and is filed under "bons moments", "la música i els sentits", "la vida és bella", bella, Bokeh, fotos, Natura, Paissatges, paraules, somni, sueño, summer, Valors, vida. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Deixa un comentari

