maisseblog

Les estacions del meu estat d’ànim

Les estacions del meu estat d'ànim

Dies d’hivern,
no m’agrada el vent,
i, ansiosa, espere la plutja,
però no vol vindre a dissimular
les llàgrimes que no puc parar.
Mentrestant la neu amaga
del meu interior l’angoixa,
el dur fred també congela
la trista por i la vergonya.

Dies de primavera,
amb flors i alegria,
mentrestant somie i m’il·lusione
i tinc els sentits perduts
en capgirar la meua vida.
M’emocione amb els nous olors
i els atrevits colors de les flors,
que m’acompanyen a créixer, a crear
i que em permeten besar i respirar.

Dies d’estiu
i ve la calor,
i em sura tota la pell,
i, sense roba, em quede nua
de pensaments i de tot sentiment.
I em llance a nadar a la mar
i la seua brisa m’acarona
i és així com ja no estic sola.

Dies de tardor,
quan les fulles cauen,
i els pensaments volen i arriben
a tot el que sap escoltar
i a tot el que sap mirar.
I de nou pense i m’emocione
perquè he volat i he parat,
i, de terra, m’he tornat a alçar
més viva i segura que mai.

Dedicada a totes les dones, perquè totes ho mereixen. I, sobretot, tots els dies de l’any.
Poema presentat al “Concurs de poesia per dones” celebrat a La Nucia. Encara que no ha estat seleccionat, no deixaré d’escriure. 🙂

Música: Concierto de Aranjuez (Paco de Lucía)

Bon dia i bon cap de setmana!!

This entry was published on 8 de Març de 2014 at 9:27 AM. It’s filed under "la música i els sentits", "la vida és bella", bella, flors, flower, fotos, música, music, Natura, Paissatges, Temàtiques, Valors, vida and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Deixa un comentari

