maisseblog

El vent i el descontrol

Vent i descontrol

En una nit de vent, d’aire descontrolat, em desperte pel soroll a base de cops i tombs que no em deixen dormir. I pense quan ja fa anys, que des de ben petita, m’assustava el vent i el soroll que produïa, sobretot a la nit, i em feia malestar, tristesa i por.

Després d’uns quants anys, hui encara, en cada nit de vent em torne petita i com una xiqueta patisc por i necessite arropar-me fort i tindre calor. I en esta passada nit de vent m’he adonat que el vent el que a mi em transmet és inseguretat i descontrol. I no puc suportar-ho. És superior a mi. Voldria desaparéixer per no ser conscient de la seua presència.

Recorde, ja de dia, després d’una nit de vent, com el vent seguia bufant. I veure com colpejava qualsevol objecte al seu pas i depenent de la força el podia menejar o fer el que li vinguera en gana, era una visió que els meus ulls de xiqueta, no podien tampoc suportar. M’amagava i evitava mirar cap al balcó. Inundada de por completa i jo, petita i assustada, amagada restava fins que el vent calmava.

I me n’adone hui que necessite una vida controlada, planificada, en la qual quasi res s’escape del meu control. I per això el vent m’asusta. Significa una forma física de perdre el control, de no poder parar el seu domini, i el fet de saber que el vent pot fer mal o pot arribar a dur conseqüències inesperades que no puga controlar, em provoca un estat de nervis difícil de calmar.

Tot és diferent quan amaina el vent, quan no hi ha soroll que em recorde que tot es mou sense control. En eixe moment recorde que puc tornar a prendre el control i que tot està calmat de nou.

I ja s’ha fet de dia, i ja ha calmat el vent. I ara puc pensar que només ha estat un malsomni, encara que era real, i que les conseqüències no eren com pareixien i que el soroll només era una exageració de la realitat i que ja prompte sortirà el sol i que el vent ja no bufa i tot tornarà a la normalitat.

Bon cap de setmana, amics!

Anuncis
This entry was published on 25 de gener de 2014 at 6:09 PM. It’s filed under fotos, Natura, Sentiments, sentits, somni, sueño, Valors, vida and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “El vent i el descontrol

  1. A mí el viento también me produce inseguridad. La mañana del sábado hacía taichí al aire libre y no aguantábamos el equilibrio. No soplaba muy fuerte el viento, pero sí se hacía evidente, palpable, cansino. Nos decía el profesor que era un factor de inestabilidad, pero no física, sino mental. El viento nos distrae, nos hace pensar que algo se nos puede escapar a nuestro control, de ahí que no estemos tranquilos.

    Por otro lado, a mí me da miedo el viento por la mañana, cuando mi seres queridos o yo misma estamos fuera de casa. Soy un poco catastrófica y miedica cuando pasan estas cosas y siempre pienso que me va a caer una maceta o algo feo de un balcón, por poner un ejemplo. Y esa inseguridad aumenta si estás pensando en dónde estará tu familia o amigos, que no hayan salido de casa y que no les pase nada. De noche esa sensación cambia. Ya puede soplar el viento huracanadamente que estoy en casa y los míos también están a salvo.

    Pero no todo va a ser malo. En días como el de hoy (hace una ventolera bestial en Alicante) me permito hacer una serie de bromas que no podría hacer de otra manera. Una es que va a venir Mary Poppins, la otra, que nos vamos a ver al Mago de Oz 🙂

    Saludos

    Míriam

    • Hola Miriam,

      En primer lugar, muchas gracias por leerme y por contestar. Realmente el viento a mí me produce inseguridad, y de nuevo volvemos a estar de acuerdo. Aunque yo es por la noche cuando más nerviosa me pongo. No lo puedo soportar. Es superior a mí.

      De día me tranquilizo un poco más, aunque tampoco me gusta. De los fenómenos meteorológicos, el viento es de lo peor, y la lluvia de lo mejor.

      Por tanto, cuando llueva, escribiré y compartiré de nuevo emociones.

      Saludos,

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: