maisseblog

1 any de bloc…

It's my party

Hui estic contenta perquè tinc moltes coses que celebrar, per això hui, si em permeteu, és la meua festa, com diu la cançó que he triat per a esta entrada. La meua festa i la de tots vosaltres que, en silenci, vos trobeu ací llegint les meues entrades del bloc. Per eixa raó, he decidit compartir-la i dedicar-la a vosaltres.

Aprofite el moment per a agrair-vos de tot cor que, encara que ja haja passat un any, seguiu estant ací recolzant-me i llegint-me. He de reconéixer que de vegades les entrades són llargues i necessiten una estoneta per ser llegides. Per això, sé que només vosaltres, els que m’aguanteu, sou els que esteu ahí llegint-me i als qui van dirigides les meues reflexions. Em trobe enormement agraïda, perquè un escriptor sense lectors és com un actor sense públic i perd tot el seu sentit. Agraisc en especial a aquells que en algun moment m’han dit que no deixe d’escriure perquè això ha fet que confie més en mi i que no deixe de fer-ho.

Una de les raons per les quals hui tinc una cosa per celebrar és que hui cumplisc un any escrivint al meu bloc. Un any ple de sensacions, sentiments, emocions plasmades mitjançant lletres que han estat llegides per vosaltres i han fet que la màgia de l’escriptura acomplisca el seu fi. Fa un any, en publicar la meua primera entrada, no imaginava que faria tot el que he aconseguit fer que, per a mi, és molt. He escrit 79 entrades amb tota la meua il·lusió per a vosaltres i, de vosaltres, he rebut 170 comentaris, que em fan molt més feliç si cap. Com veieu el resultat és molt bo, ja que les vostres respostes han superat doblement les meues expectatives.

Estos mesos, plens de lectures i d’escriptura, no he deixat d’escriure. Hui ja puc dir que ha estat un bon descobriment, en aquesta etapa de la meua vida, trobar-me amb el plaer de llegir i escriure com ho estic fent. Tots sabem que començar un projecte com aquest és fàcil, el més difícil és donar-li continuïtat, ja que les nostres situacions personals poden condicionar-nos en temps i gana. Jo, si tinc clara un cosa, és que vull seguir escrivint, ara ja no puc deixar de fer-ho. El fet d’escriure ja forma part de mi. I com que sé que els meus fidels lectors seguiran ahí, doncs això em fa més gana de seguir avançant. Per mi i per vosaltres.

Com ja he dit, tinc moltes més raons per les quals puc celebrar coses, però contar-les totes seria molt llarg. Per tant, ho seguiré fent en les següents entrades, a poc a poc. A poc a poc, amb temps, sense pressa, tenim tota una vida per davant, quina pressa tenim? Les coses bones s’han d’assaborir a poc a poc, no creieu?

Amics, lectors, espere que sigueu tan feliços com jo quan em trobe escrivint i jo ho seré més de saber que esteu llegint-me i vos agrada el que escric.

Ens llegim, ens saludem i compartim! 🙂

This entry was published on 18 d'Abril de 2013 at 3:46 PM. It’s filed under "la música i els sentits", "la vida és bella", música, music, paraules, Sentiments, sentits, somni, sueño, Valors, vida and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “1 any de bloc…

  1. T’escric per a felicitar-te en el teu primer aniversari de bloquera. No tens més remei que continuar sumant anys perquè els teus lectors continuem disfrutant del que escrius. Enhorabona i moltes felicitats!

  2. Moltes gràcies!! 🙂

Deixa un comentari

