maisseblog

In the mood · l’estat d’ànim

In the mood

Escolta (In the mood de Glenn Miller):

L’estat d’ànim m’ajuda
o, segons com vinga el moment, m’ofega.
L’estat d’ànim m’espenta
o, de vegades, també em frena.
L’estat d’ànim modifica els sentiments, els barreja, els selecciona, els combina
i en cada moment, dirigeix per on caminar.
Unes vegades és el millor amic, i d’altres, el pitjor enemic.
I ara que estàs ací, estat d’ànim, hui et demane que sigues capaç de cridar molt fort quan és un bon moment, que m’ensordes, que no escolte res més mentrestant.
I així quan surta la teua part pesimista, no prospere eixe sentiment i el seu so siga tan fluix que només siga un rumor o una lleu melodia que acompanye però que no em desvie ni m’oculte el camí al meu objectiu temporal o final.

Amics, demà ja és divendres, que ho gaudiu molt!!

This entry was published on 11 d'Abril de 2013 at 8:27 PM. It’s filed under "bons moments", "la música i els sentits", "la vida és bella", fotos, música, music, paraules, Sentiments, sentits, somni, sueño, Valors, vida and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Deixa un comentari

