maisseblog

No és just…

Quina frase més rotunda, amb més caràcter i més escoltada per mi estos últims mesos. Sobretot perquè el meu fill major Adrià, que es troba en plena preadolescència, la repeteix a cada moment, sempre i quan no li deixem fer alguna cosa que demana fer i, clar, no és convenient que li deixem fer.

No m’agrada escoltar-la però tampoc m’agrada dir-la en primera persona. Però és que hui m’han tret de polleguera fins que he arribat a pensar: No és just…

Així i tot, és de veres que no és just trobar-te en situacions realment molestes de les quals no saps ben bé com sortir-ne sense ser maleducat, respectant a qui tens enfront, però dient les coses clares, com jo només sé dir-les.

I parlant del respecte. Quina paraula més gran i magnífica. No se vos ompli la boca quan la pronuncieu? Hauria d’anar sempre escrita amb majúscules, no creieu? No penseu que és llig i es comprén molt millor dit així: RESPECTE? Què important és saber respectar aquells que tenim al voltant, saber viure al teu espai, saber que no has de sobrepassar-te. La importància que li done jo al fet de saber estar, és més gran de la que puc arribar a imaginar.

Saber estar a la feina, saber estar al carrer, saber estar quan passeges, saber estar quan parles i quan et relacciones amb qualsevol. Per eixa raó, quan algú sobrepassa el límit del respecte, ja ha perdut tot el meu respecte.

No és just… però vull pensar que algun dia… existirà la justícia.

Anuncis
This entry was published on 5 de Novembre de 2012 at 10:46 PM. It’s filed under "més fort", fotos, música, music, Sentiments, sentits, Valors, vida and tagged , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Deixa un comentari

