maisseblog

Fa 20 anys que tinc 20 anys…

Aquesta cançó em fa pensar en el meu fill major Adrià, al que li encantava sentir esta cançó quan era un nadó, i quan cap altra cançó ni paraules el feien callar ni parar de plorar. Però és que hui, i només hui, és de veres que ho puc dir, i m’ha fet gana i orgull poder-ho compartir amb vosaltres mitjançant aquesta entrada.

Hui és el dia del meu aniversari i,desde ben petita, sempre ha estat un dia molt especial. De moment, i espere que em dure, encara no he perdut la il·lusió del dia del meu aniversari, eixa il·lusió per la qual les persones que t’estimen et feliciten i et recorden que hui és el teu dia. Realment, això fa que, novament, puga sentir-me especial per un dia, protagonista de la meua vida i que, el fet de dedicar-me un espai, temps o moment a mi, em reconforte i m’ompliga de felicitat.

Felicitat perquè què hi ha més bonic que, de bon matí o al llarg del dia, els teus, aquells que estimen, amb els que comparteixes cada dia, amb els que vius la vida, et dessitgen un feliç aniversari? La típica frase que diu: “que gaudisques molt d’aquest dia”, potser que per a molts parega treta d’una pel·lícula o estiga plena de fantasia. També pot paréixer que, per un moment, ens oblidem de la vida real i vivim en un món totalment irreal. Però és ben lluny de la realitat i no dubteu que ho aclariré…

Què seria de la vida, què seria de la il·lusió, del quefer de cada dia, dels nostres pensaments, si no tinguérem la llibertat de poder il·lusionar-nos amb cada moment que vivim cada dia, amb cada estona compartida amb els que estimem? Realment, per a mi, res tindria sentit, si a eixes coses no els donara la seua justa importància.

Per tot això, quan al meu aniversari em desitgen que gaudisca del meu dia, no dubteu de què, almenys, jo ho intentaré i faré tot el possible per a que així siga.

I amb aquesta entrada de hui vull donar les gràcies a tots i cadascun d’aquells, que m’han felicitat i s’han recordat de mi. Familia, companys, alumnes… amics tots, moltíssimes gràcies!!

This entry was published on 25 d'Octubre de 2012 at 4:49 PM. It’s filed under "la vida és bella", fotos, música, music, Sentiments, somni, Valors, vida and tagged , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

6 thoughts on “Fa 20 anys que tinc 20 anys…

  1. Moltísimes felicitats Mª José ( amb un poc de retard ) espere que disfrutares molt de eixe día i el desitge molta felicitat en la teva vida .Besetes guapa i benvinguda al club de les 40.

  2. Moltes gràcies, Mila! 🙂

  3. Tot i que una mica tard, et desitjo FELICITATS! Que no se t’acabi mai la il-lusió d’anar fent anys.

  4. Moltes gràcies, Pilar! Una abraçada!

  5. michelvilaplana on said:

    Moltes felixitats per a tots els dies de l’any

  6. Moltes gràcies, Michel. Una abraçada! 🙂

Deixa un comentari

