maisseblog

Per fi ja és divendres

Escolteu aquesta cançó… a mi m’encanta. El que més m’agrada és com comença, amb un so preciós de clarinet.

Este matí, de bon matí, en una enquesta m’han preguntat quin era el meu dia preferit de la setmana. La veritat és que m’ho he hagut de pensar una estona abans de contestar. Esta pregunta que, a primera vista, pareix simple i sense cap importància, és més, pareix insignificant i sembla una gran xorrada, m’ha fet reflexionar i fer una ullada i un bon repàs al meu quefer de vida.

La meua resposta, després de pensar-la i repensar-la ràpidament, ha estat ben clara. El dia escollit ha estat divendres. Fins i tot, des del meu interior, dubtava de si no seria millor triar dissabte o diumenge però l’altra part del meu jo em deia que no, que era millor divendres.

Divendres perquè per a mi, a partir del migdia, indica un alliberament, una mica de relax, un temps de traspàs entre el ritme frenètic de la setmana i el ritme planificat del cap de setmana.

Sí, amics, heu llegit bé. La planificació del cap de setmana, per a mi, durant este principi de curs, és necessària per tal d’aconseguir dur el ritme frenètic de la setmana amb unes condicions mínimament saludables. Eixa planificació és imprescindible per a poder gaudir d’una setmana plena d’activitats però, a la vegada, totes preparades i ben estudiades.

I és que qui pensa que la meua professió és molt fàcil, s’enganya, i s’enganya molt de lluny, com d’ací … a les antípodes. I d’eixe fet no em queixe, és més, me n’orgulleix dir-ho. I per molt de temps més que ho puga dir.

El que passa és que jo estava parlant del divendres i m’he passat ràpidament al cap de setmana, i clar, eixe no era l’objectiu. Del cap de setmana preferiré parlar quan ja puga contar-vos que no és tan planificat. Per tant, seguiré parlant del divendres, que segons he arribat a la conclusió hui, és el meu dia preferit.

És el preferit per unes quantes raons. Primera i principal, és el dia en el qual els deures poden retrassar-se per al cap de setmana, i tots els de casa ens mirem una mica més relaxats, perquè és l’única vesprada de la setmana que tenim la sort de passar-la tots junts. També, perquè és el dia que puc dedicar una mica de temps a escriure, i analitzar la setmana amb les meues reflexions i amb eixa il·lusió especial de ser divendres i pel que això significa, el final d’una setmana ben aprofitada. I finalment, perquè, com és divendres, em fa el mateix si plou o fa sol. Com hui, que ha sortit un dia combinat, com els plats, una estoneta de sol i una altra plovent, perquè no falte de res en este dia.

Doncs, amics, aprofiteu el divendres, que jo després d’escriure ja he aconseguit noves forces per seguir gaudint d’ell. Bon cap de setmana, per als que el tingueu planificat o per als que no, tant se val, que el gaudiu molt!

Anuncis
This entry was published on 19 d'Octubre de 2012 at 4:33 PM. It’s filed under "bons moments", "la música i els sentits", "la vida és bella", fotos, Macro, música, music, Natura, Valors, vida and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

4 thoughts on “Per fi ja és divendres

  1. M’ha encantat aquesta entrada, i llegir-la sentint la cançoneta que has posat, és una passada. A mi també m’agraden els divendres, perquè tens tot el cap de setmana per davant i pots relaxar-te una mica sense remordiments 😉 Bon divendres per a tu també!

  2. Gràcies, Elena!
    Bon cap de semtna per a tu també! 🙂

  3. L’obertura musical del teu divendres és fantàstica. Es nota que el pentagrama és sinònim de senderes per a mi?
    Coincidim en el dia favorit. Per a mi el divendres, tot just comença la tarda, és un convit a no pensar, a descansar, a dedicar-me’l…
    Que la resta del cap de setmana et sigui profitosa!

  4. Moltes gràcies, Pilar!
    Et desitge a tu també el mateix!

Deixa un comentari

