maisseblog

Quan la realitat supera la ficció… i els somnis es fan realitat!

No sé ben bé per on començar, encara que sí que he pogut posar títol a l’entrada de hui, sense saber molt bé de què vaig a parlar. El títol és el simple desig de les idees, del que vull expressar, però que encara no sé com expressaré. Sempre que comence a escriure tinc la sensació de tindre un fum d’idees al cap, un tant desordenades que, sense estar classificades, agafen forma en el full en blanc que tinc al davant i que formen el que podríem dir una idea ben formada. I segons esta introducció, ara mateix he descobert, en primera persona, el que significa crear.

Crear abraça molts significats, sobretot perquè es poden crear moltes coses diferents, i de diferents matèries, matèries que es poden tocar i matèries immaterials. I vaig escrivint i davant d’aquest sintagma nominal, les matèries immaterials, m’adone què potser necessite més hores de descans. Necessite descans perquè vaig escrivint i pareix que divague, que mentrestant pense vaig creant coses inesperades, idees que no sabia que anaven a sortir i pensaments que floreixen fora de mi sense més espera que la d’esperar escriure la propera frase.

I ara que he dit molt, vosaltres i jo tenim la sensació que no he dit res. És ara que estic en situació de dir per què la realitat supera la ficció. Parle de sentiments, parle de sensacions, del que realment a mi m’agrada parlar. Quan parlem de sentiments, moltes vegades pareix que parlem de coses que desitgem però que mai no arriben, mai s’acomplixen. Però en el vertader moment en el qual apareix un sentiment, que realment estàs sentint, que realment desitjaves, però que ara de veres ja està amb tu i t’acompanya, és quan la realitat supera la ficció.

I sí, amics, per a mi, la realitat ha superat la ficció. No sé molt bé com explicar-ho millor. Només puc resumir-ho dient que, amb orgull, puc dir que em dedique al que realment m’agrada, que el que faig em xifla i que estic tan emocionada, que el meu ser no pot relaxar-se de tanta emoció.

I ara és quan em toca dir que els somnis es fan realitat, ja que la realitat ha superat a la ficció. He aconseguit els somnis, que van canviant cada dia. No creieu que no seria tan bonic somiar i aconseguir, si somiàrem només una cosa i ja no tornàrem a somiar més?

Per això, amics, somieu molt, perquè cada vegada que un somni es fa realitat, la realitat supera la ficció, i ens fa, senzillament, molt feliços.

This entry was published on 11 d'Octubre de 2012 at 4:09 PM. It’s filed under "bons moments", "la música i els sentits", "la vida és bella", fotos, música, music, paraules, Sentiments, sentits, somni, sueño, Valors, vida and tagged , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Quan la realitat supera la ficció… i els somnis es fan realitat!

  1. La realitat supera la ficció…segur que sí! Què seria de la segona si no tingués la primera per poder copiar-la? Pel que fa als somnis…, aquests ho superen tot. Tal vegada la realitat no els pot espressar, la qual cosa augmenta la capacitat de somniar…Sortosament.
    gràcies per compartir els teus somnis.

  2. Gràcies a tu per llegir-me!
    Una abraçada, Pilar!

Deixa un comentari

