maisseblog

La vida podria ser … un somni

Cada vegada m’agraden menys els mitjans de comunicació clàssics. Per a mi, la televisió ja fa prou temps que va deixar la funció informativa i d’entreteniment que clàssicament tenia, i s’ha convertit en un mitjà quasi de decoració a ma casa, si de cas per veure algun film i sobretot per a dormir-me plàcidament quan estic realment cansada. Això sí, sempre que no siga amb les notícies. No les soporte ni adormida, em pareixen martellades sense cap sentit.

Això no vol dir que no estiga informada, ja que intente informar-me diàriament però no dedicant-li massa temps a l’actualitat, que últimament és prou avorrida i desesperant. Prefereix dedicar el mateix temps a llegir un llibre, que estic segura que li aporta molt més trellat al meu cap i al meu interior.

Últimament, he substituit la televisió per la ràdio. Em pareix un mitjà molt més interessant, ja que la imaginació et deixa somiar i imaginar com seran les cares dels qui parlen, com aniran vestits… i almenys, fas funcionar la ment. Però farà un mes que, fins i tot la ràdio, quan parlen de l’actualitat, és avorrida, desesperant i em sembla una repetició de paraules, denúncia de fets irremeiables i sense solució, una font de depressions, més bé que un mitjà d’entreteniment.

Quan necessite estar informada, consulte al núvol les últimes notícies, que per cert, quasi que són tots els dies les mateixes, i no dedique ni 10 minuts, perquè més temps m’és insoportable.

Ara, he decidit sentir una altra cadena de ràdio, musical, plena tot el temps de cançons; això sí, relaxades i boniques, que m’inspiren i em permeten somiar mentrestant condueix cada dia de casa a escola, de l’escola al treball i del treball a casa, almenys em fa sentir bé. Des que dedique eixe temps, que de vegades pensem que és perdut, en oferir eixe regal a tots els meus sentits, em trobe molt millor amb mi i gaudeixc cada moment.

No m’he pogut reprimir i he hagut de compartir amb vosaltres, la cançó que he sentit fa una estona, que ha inspirat els meus sentits i m’ha recordat que la vida podria ser un somni i que també depén de la nostra actitud. Espere que us agrade.

Anuncis
This entry was published on 28 de Mai de 2012 at 7:12 PM. It’s filed under Bokeh, flors, fotos, Macro, Natura, Sentiments, sueño and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “La vida podria ser … un somni

  1. Em sembla molt bonic aquesta publicació.
    Segueix escrivint que tu també ets una artista.
    I estic d’acord amb el que dius en aquesta publicació.

  2. Moltes gràcies, Francisco!

Deixa un comentari

