maisseblog

El meu nou llibre


Ahir em vaig comprar un llibre. Ha estat un impuls ràpid, decisiu i novedós en mi. Havia escoltat i llegit que sortiria publicat estos dies i m’havia atret la seua temàtica, però no havia pensat comprar-me’l. Tampoc tinc massa temps de llegir ni he llegit moltíssims llibres, però sí que m’agrada llegir eixos llibres que em transmeten coses i m’arriben a dins.

Ahir, en passar per davant de la llibreria, els meus ulls van topar directament amb ell, com si només hagués estat la prestatgeria plena d’exemplars del llibre del que havia sentit parlar, com si ell també necessitara que em fixara en ell. I sense pensar-ho, vaig entrar decidida a la llibreria per endurme’l.

Encara estic sorpresa d’este fet. Reconec que mai abans havia fet una cosa així. Ja vos he dit que la temàtica del llibre m’atrau molt i em produeix unes ganes enormes de devorar-lo, però també m’he adonat que des que he començat, modestament, a escriure, m’abelleix cada vegada més llegir altres autors, sobretot si els seus escrits transmeten de forma directa i clara. A més a més, quan em trobe llegint i el que llig em transmet el sentiment que es vol expressar i eixe sentiment m’arriba al cor, en eixe moment, em brollen unes ganes boges d’escriure a mi també.

Del llibre, com no ho he pogut resistir, m’he llegit ja el pròleg, i vos puc dir, que si ja tenia ganes de llegir-lo abans de comprar-lo, ara en tinc moltes més. Ara no tinc massa temps de llegir, i menys en esta època del curs, quan l’única cosa que puc i dec de fer a qualsevol moment lliure és corregir, corregir i corregir. També he pensat que en els moments en què puga llegir-lo hauré d’estar relaxada i concentrada al màxim. Hauré de seleccionar, per tant, eixos moments, i reservar-me per a ells.

Com veieu, encara no us he dit quin llibre m’he comprat, però tampoc pensava fer-ho, ja que prefereix contar-vos les meues experiències amb el llibre a poc a poc i anar compartint amb vosaltres els detalls d’ell que més m’han anat omplint; si us pareix bé, clar.

Que passeu un bon cap de setmana i gràcies de nou per estar ahí.

This entry was published on 26 de Mai de 2012 at 9:28 AM. It’s filed under fotos, Macro, Sentiments, Valors and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

3 thoughts on “El meu nou llibre

  1. Quan compartiràs més detalls del llibre? Sembla que és molt interessant.

  2. La veritat és que m’has deixat amb moltes ganes, tant de llegir més entrades teves i a la vegada de llegir el llibre misteriós.

  3. Moltes gràcies, Lilnunette! 😉

Deixa un comentari

