maisseblog

Hui ha estat un bon dia…


Després d’uns dies sense escriure, perquè simplement no m’apetia en absolut, hui ja en tinc de ganes i, a més a més, amb molta força. Per això, em trobe ací decidida a escriure el relat del dia de hui.

Hui ha estat un bon dia. Encara que he anat tot el dia corrent, sense parar, estressada, amunt i avall, fora de casa, sense poder descansar, i ara, que ja he parat, estic disposada a contar-vos el per què del bon dia. Ara em trobe ja tranquil·la, relaxada, sense nervis, amb un full en blanc que omplir, però amb la il·lusió de volcar els meus sentiments de hui i gravar-los primer al paper, i després, enviar-los al núvol per tal de compartir-los amb vosaltres.

Hui ha estat un bon dia, perquè he compartit moments amb unes quantes personetes d’eixes que són les meues persones tòniques. Elles, m’han dedicat apenes uns minuts, a xarrar, compartir i conviure els seus moments amb els meus. Però, el millor de tot, és que eixos moments m’han fet molt feliç.

Després de cada estoneta xarrant, m’ha passat una cosa ben estranya: La meua ment seguia necessitant xarrar, i xarrar molt més, necessitava que em sortiren paraules contant, opinant i explicant, eixes paraules que feia molts dies estaven dins de mi i ara sí que volien sortir. Les meues hormones (vaja hormones!) no les deixaven sortir i volien deixar-me sorda a mi i a les meues orelles. Però hui, les hormones positives, han pegat un colp per dins, i han dit: “Solta les paraules!” I quan he començat a soltar-les, a llançar-les volant al voltant de les meues personetes tòniques, el meu cos s’ha sentit amb una sensació d’estar més ple que abans, molt més ple de felicitat.

Una vegada he parat de xarrar, i ara que em trobe sola amb mi mateixa, ja em trobe serena, tranquil·la i satisfeta d’haver pogut compartir estos moments amb elles.

És curiós com un fet tan senzill com és el de compartir una estoneta amb elles, m’ha fet tan feliç, i m’ha omplit d’alegria el saber, que demà o un altre dia, podrem seguir compartint eixos moments. Són eixos moments, quan se sent eixa necessitat de ser feliç i també la necessitat de compartir eixa felicitat, i, per eixa senzilla raó, us ho conte.

Espere que pugueu sentir alguna vegada eixa sensació perquè és molt molt bonica, i si ho feu, no dubteu en contar-me-la, ja que m’agradaria molt que ho compartireu també amb mi.

Bona nit i fins demà.

Anuncis
This entry was published on 24 de Mai de 2012 at 11:56 PM. It’s filed under Bokeh, fotos, Macro, Natura, Sentiments and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Hui ha estat un bon dia…

  1. Visca la gent tònica!
    Per cert, molt xula la cançò. Te puja l’ànim 😉
    Besets ARTISTA

  2. Moltes gràcies, Elena!
    Bon cap de setmana!

Deixa un comentari

