maisseblog

Els nostres sentiments


Crec realment que és molt important, en la nostra vida, no tindre por a expressar el que sentim. No tindre por, ni vergonya. És més, em sembla més que necessari comunicar, sobretot, les coses possitives que sentim. Lluny d’escapar-se el sentiment, quan aquest surt del nostre cor i l’expressem cap a l’exterior, lluny d’esfumar-se, tot al contrari, el sentiment es fa més gran, per què si tenim la sort de poder compartir-lo amb la persona pel qual el sents, es convertirà en un moment màgic.

Sempre recordaré el gran nombre de vegades que el meu iaio em deia lo molt que em volia. Ara me n’adone del que això significava per a ell i per a mí, i com es multiplica eixe significat ara que ell ja no està. I ara reconec que expressar els sentiments no és fàcil, és més, no és gens fàcil. Moltes vegades tenim vergonya de dir les coses, encara que les sentim profundament. I ara m’acabe d’adonar, en este precís moment, que em sent molt orgullosa de poder expressar sense por i sense vergonya tot el que sent pels meus fills. És més que una acció unidireccional, pren de sobte una via eterna de doble sentit, un víncle que es crea per sempre.

Ara, quan els meus fills em diuen que em volen molt, que per sort ho fan prou sovint, i jo també ho faig amb ells, apart que sé que ho senten de tot cor, sé que han aprés a expressar els seus sentiments i ho practicaran sempre que troben la necessitat. Ara més que mai, recorde al meu iaio i el bé que ha fet en mi i en els meus fills sense haver-los conegut mai.

Anuncis
This entry was published on 9 de Mai de 2012 at 8:04 PM. It’s filed under Bokeh, fotos, Macro, Natura, Sentiments, Valors and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Deixa un comentari

